Kauden 2020 tapahtumia:

@ La 5.9.2020 klo 10-15 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Velvoitetyöpäivä. Kokoontuminen Yrttituvalle.

@ La 22.8.2020 klo 14 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Päiväkahvit Yrttituvalla.

@ La 15.8.2020 klo 13 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Siirtolapuutarhaliiton alueellinen puutarhakurssi Lahdessa Kotiniemen siirtolapuutarhan Puutarhapirtillä. Leena Luoto esitelmöi aiheesta "Perhoset ja pölyttäjät puutarhassa". Koronaepidemian takia osallistumisen edellytyksenä on ennakkoilmoittautuminen (www.siirtolapuutarhaliitto.fi).

@ La 8.8.2020. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Kesäretki Vuolenkoskelle ja Kimolan kanavaristeily

@ Su 5.7.2020 klo 12. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Betonitöitä juhlakentällä.

@ Pe 19.6.2020 klo 18. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Lipunnosto juhlakentällä.

@ La 13.6.2020 klo 13. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Heinolan siirtolapuutarhayhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään alueemme juhlakentällä.

@ La 6.6.2020 klo 10-15 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Kauden 2020 ensimmäinen velvoitetyöpäivä, kokoontuminen Yrttituvalla.

@ La 14.3.2020 klo 12. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Perinteinen talvitapaaminen lauantaina 14.3.2020 klo 12 rantanuotiolla. Pukeudu lämpimästi. Mukaan omat eväät.

Syyskuu 2020

lauantai 5.9.2020